VIP Band

05.04.2017

V.I.P. band vznikl prostým zmenšením tanečního orchestru a to vždy podle prostorových dispozic a finančních možností pořadatelů v počtu pět hráčů. Díky našemu širokému repertoáru z oblasti taneční hudby, evergreenů, hudby 60"a 70" let, country, popu, rocku, až po lidové skladby nebo tance jako Letkiss, Charleston, Vogeltanz, Twist, Lambada a další v podání čtyř dechových nástrojů a to vše živě, jsme schopni zajistit skvělou atmosféru Vašich společenských plesů, firemních večírků, výročních schůzí, mysliveckých honů, tanečních zábav přes rauty, galavečeře, narozeniny až po svatby, letní slavnosti, taneční kurzy či párty všech druhů. Pro zahraniční hosty nabízíme samozřejmě i německý a anglický repertoár. A to vše pouze v pěti profesionálních muzikantech, kdy trubka a pozoun nechybí v naší sestavě. Snažíme se pořadatelům vyjít ve všem maximálně vstříc a flexibilita je naše druhé jméno. Kapela disponuje vlastní profesionální zvukovou i světelnou aparaturou a působnost kapely není ničím omezená, jinými slovy přijedeme kam budete chtít a zahrajeme co budete chtít.

Obsazení:

Josef Vinš - zpěv, klarinet, saxofon, housle, klávesy

Josef Vinš jr. - zpěv, klávesy, saxofon, klarinet, kytara

Romana Soukupová - zpěv, kytara, klávesy, perkuse

Martin Ptáček - trubka, klávesy, perkuse

Petr Fröhlich - pozoun

Repertoár:

- není v našich silách vypsat sem všechny skladby, které hrajeme a tak vybíráme pouze namátkou část z nich...

Akáty bílé

Akropolis

Alenka v říši divů

Amor magor

Amsterdam

Anděl

Asereje

A ty se ptáš co já

Až na vrcholky hor

Až budou trumpety

Až se ti jednou bude zdát

Baby come back

Balada o polních vtákoch

Báječná ženská

Běží voda běží

Bílá Jawa 250

Bláznova ukolébavka

Blueburry hill

Bon soir Mademoisele

Brzy bude ráno

Buď sbohem brácho

Bye, Bye love

Cikánka

Cizinec na pobřeží

Co jste hasiči

Colorado

Copacabana

Čas růží

Čekej tiše

Červená sukýnka

Čtyři páry bílejch koní

Čo bolí to prebolí

Dajána

Dancing queen

Dáma při těle

Dej mi pár okovů

Dej mi víc své lásky

Dědečkův duch

Děti z Pirea

Dítě štěstěny

Dlouhá noc

Dům u vycházejícího slunce

Dynamit

Fall in love

Fernando

František

Good bye my love

Hájku háječku - směs

Hezky od podlahy

Holubí dům

Hospoda

Hospůdko známá

Hrobař

Hříšná těla křídla motýlí

Hvězdičko blýskavá

Hů a Hů

Chodouňská

Chtěl jsem mít

Chtěl bych být medvídkem

Chytila jsem na pasece motýlka

I do, I do

Inženýrská

Ital nezná ten zázrak

Jahody mražený

Jarošovský pivovar

Jasná zpráva

Já jsem ten zajíček

Já na to mám

Ještě že tě lásko mám

Jede jede mašinka

Jednou je málo

Jednou mi fotr povídá

Jetelíček u vody

Karlíčku můj

Kde je sládek - směs

Když jsem šel v Praze po rynku

Konvalinky bílé

Koukej se mnou si píseň broukej

Kudy tudy

Ku Praze uhání vlak

Kvete růže

La cucaracha

La Isla Bonita

La Palloma

Labamba

Loudá se půlměsíc

Malagelo

Malá písnička

Malý vůz

Mamaleone

Massachusetts

Má roztomilá Baruško

Málo mě zná

Mám jednu ruku dlouhou

Mě se líbí Bob

Moje česká vlast

Montgomery

Moravská směs

Motýl

Múr našich lások

Můj otčenáš

My way

Myslivečku kdybys chtěl

Na kolena

Nando ty jsi ta myš fórová

Na stráni

Náhrobní kámen

Nebe peklo ráj

Natalie

Není všechno paráda

Nezávislá

Nonstop

Odnauč se říkat ne

Okno mé lásky

Ona se brání

Only you

Osmý den

Ó lásky mé

Ó Pane náš

Palloma Blanca

Pampelišky

Papoušek kakadu

Pastevec

Pátá

Perníková chaloupka

Pivovarský koně

Plakala

Pod jednou střechou

Pohoda

Poslední kovboj

Poslední waltz

Přes dvě vesnice

Pták rosomák

Rokenroll pro Beethovena

Ručičky nebojte se

Rybitví

Sametová

Sbohem lásko

Severní vítr

Shoop shoop song

Schody do nebe

Sladké hlouposti

Sladké mámení

Slzy tvý

Smutný psaní

SOS

Stará lípa

Strahováček - směs

Stále ťa mám

Stánky

Stříbrný měsíc

Svařák

Svět je plnej bláznů

Šátek

Šenkýřka

Škoda lásky

Šťastná ústa

Tam u nebeských bran

Ten večer májový

Tentokrát se budu smát já

Tereza

Tisíc mil

To máme mládež

Take my bread away

To vadí

Tornero

Trouba

Už mi lásko není 20 let

Už nejsem volná

Učitelka tanca

Valčík na rozloučenou

Voda živá

Všichni jsou už v Mexiku

Vysoký jalovec

Výtah nejezdí

Vyhrávala kapela

Yesterday

Zavři oči když se červenám

Za všechno může čas

Zbraslavská polka

Zelená je tráva

Ze známých důvodů

Zorbas

Zrcadlo

Zřejmě letos nikde nejsou kytky

Ztrácím svou lásku

Zvonky štěstí

Žádný party

Želva

Život je jen náhoda

...a spousta dalších skladeb různých žánrů...

Kontakt:

Josef Vinš

Chelčického 858

41117 Libochovice

tel:+420605289169

fax:+420416591345

vinsovanka@email.cz

skype: josef .vins

Icq: 368-081-408

Facebook: vinsovanka

© 2017 Webmaster: Ing. Marek Zrostlík, Nepomuckých 749/17, Praha 9, 199 00
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky